Godmorgon, eller va ska man säga!? hihi

Ja, ja kan ej sova!
Pigg som en lärka så nu sitter jag här med en kopp chai te och filosoferar.
Blåser lite ute men funderar på att ta en jogging runda om en stund så kanske man kan sova gott sen.
Fick en sådan energi kick innan så blev fullt laddad igen för allt, vilket jag inte hade räknat med men men.
Är fortfarande förkyld så ska väll inte jogga allt för mycket, tänka på att bli frisk med men lite iallafall!
Kanske inte äns funkar att springa så mycket hehe, lyckades ju få glas i foten här om dagen så är jätte öm nu.
Springer runt med mina gorilla tofflor på mig för dom är mjuka så då gör det inte lika ont hehe!
Klump som jag är lyckades jag förstöra mitt fina tårtfat från Jotex så nu va ja tvunget beställa ett nytt.
Aja, kan ju se det posetiva i det hela "det va iallafall rosa glas som kom in i foten!" hehehe...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!