Göteborg, en stad full av idioter!

Jag har bott i Göteborg hela mitt liv och kommer aldrig trivas här.
Folk är så jäkla egoistiska och skiter totalt i sina medmänniskor.
Ja har vatt med om många saker som verkligen skrämmer mig här i göteborg.
Som tex. folk som ramlat och slott sig och kan inte komma upp utan blöder osv.
Vad gör människorna runt omkring???? inte ett jävla skit!
Utan bara tittar på den skadade människan precis som personen är fullständigt dum i huvudet för att hon/han blöder osv.
Sen har vi den gravida kvinnan som bad om att få sitta för hon va snörrig och öm och blev totalt nekad av personer på bussen för dom hade tatt platsen först.
Hennes vatten går och inte en människa på bussen gör nått, ja sprang fram till busschafören och sa till han att stanna men han sa att det fick vänta.
Hur fan kan man säga en sån sak??
Ja ställde mig i öppningen på bussen och blokera så han inte kunde stänga tills ambulansen hade kommit.
Sicket jävla liv det va på människor i bussen, tänker bara på sig själva!!!!!
Och ja, jag kommer lämna denna stad efter ja gjort klart min utbildning så ni behöver inte oroa er för att ja ska vara kvar hehe!

Sen så vill jag påpeka att Göteborgare har dom konstigaste sexuella sakerna för sig haha. kolla bara på Outsiders!!!!!!!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!