Köpa nya skor? hihi

Jag vet, skor skor skor och mer skor men ja kan ej låta bli.
Alla dessa juvliga skor som finns, ja dööör!
Hehe har migrän idag så sitter i en mörk lägenhet och försöker roa mig så gott det går och just nu är det leta snygga skor :D
FARLIGT! hihi


Vi börjar med dessa härliga pumps från Bronx som jag hitta hos
Have2have.se :)

Snygga sandaletter med exklusiv och annorlunda klack från Bronx. Omtag i bred resår och grått lackat skinn.
Kostar 698kr :)


Sen har vi dessa lite annorlunda skor från
skocompaniet.se hihi!



Dessa är från Shoe´shi bar och kostar just nu 750kr på rean :)
Spännande eller hur hihi!?

Ska kolla vidare lite nu :) se om ja hittar något mer roligt :D
Skriver senare hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!