Lelo presenterar kvinnans väg till njutning! hihi

Hehe fick hem ett visitkort från Amorspilar.se och va bara tvunget gå in och kolla va dom hade att erbjuda hihi!
Ni har säkert hört talas om Lelo, en liten klitorisretare som fick mycket uppmärksamhet när den kom ut i 18 karats guld och med den lilla storleken så kvinnor skulle kunna gå runt med den innanför byxorna utan att någon ser det!
Den finns ju självklart i billigare format för dom som ej vill unna sig en sexleksak i 18 karats guld hehe.
Och nu då har dom kommit ut med en lite ny design, nämligen med blommor på hihi!
Allt med blommor funkar ju för mig så en sån här liten diskret sak hade fått komma in i mitt hem hehe!


Den här lilla saken har dom döpt till NEA och kostar 695kr hos Amorspilar.se! :)

Kvinnor har all rätt att njuta!! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!