Ny blogg laptop! :)

Hihi idag fick ja hem laptopen som jah har bestält för att kunna blogga när ja ej är hemma :)
Och sen även ha i skolan till mina skolarbeten.
Den är super snygg, verkligen jätte nöjd med den!
Ska lägga in bilder på den senare så ni får se hur den ser ut! :)

Har lite att göra här hemma isag, måste diska dammsuga och tvätta golven.
Sen så måste ja komma på va ja ska ha till mat idag, det är ju inte det lättaste som vanligt hehe!

Aja skriver mer lite senare, testade att skriva från min laptop nämligen hihi!

Kjamiss

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!