Regning och tråkigt! (+ göra en snygg walk-in-closet!?)

Jag som hade tänkt sola och bada lite men det blir ju inget med det.
Hoppas att det slutar regna och vara tråkigt väder så man kan hitta på lite sommar saker.
har fixat och donat här hemma idag, mycket kvar att göra men fint blir det.
Har börjat planera hur min " walk in closet" ska se ut.
Många bra idéer men vet inte riktigt ännu hur det ska bli.
Kollar runt lite på olika möbel butiker och se om man hittar någon bra idé.
Det ska iallafall vara rosa och så har jag bestämt mig för att ha en stor spegel där inne och en stor ljuskrona i taket så det blir sådär glammigt! ;)
Det ska va ljusa färger och så ska jag ha mycket rosor och sånt där inne, väldigt shabby/cottage chic!
Kommer nog bli super snyggt.
Är på jakt efter snygga galgar men hittar inga....
Vill ju inte ha sådana tråkiga plast eller trä galgar utan lite mer glammigt och kanske shabby så det blir rent ut sagt fabulous! :)

Får fortsätta spana efter snygga idéer ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!