Rosetter, blått och rosa! :D

Hihi fick hem lite saker som jag bestälde för längesen nu samt ett par super fina rosettörhängen från cocoo. (tackar så jätte mycket blev super nöjd med dom)

Först har vi då den söta klänningen från Ellos som kostar 199kr, längtat så efter den!



Sen så fick jag även dom rosa galgarna från Catalog som jag väntat på i år och dar men fick bara två så får leta efter liknande någon annan stans!



Sen så bestälde jag ett fint tårtfat från Jotex för ett tag sen men när jag fick hem det va den i tusen bitar så dom skickade ett nytt och idag kom även den :D



Och så mina söta örhängen från cocoo! :D



Super nöjd! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!