Såå trött!

Jupp, är verkligen super trött hehe.
Vatt helt underbara dagar men inte haft tid att sova så mycket har ju haft fullt upp och det är mysigt hihi.
Men nu är ja verkligen trött, ska städa här hemma i morgon och se till och lägga ut alla bilder från helgen i bloggen med.
Verkligen inte haft någon ro i denna värmen att sitta vid datorn.
Men guuh va skönt väder vi har det :D helt underbart.
Hoppas det håller i sig länge för det är ju bara så mysigt :D
Har blivit väldigt brun och fin nu, ska fortsätta sola för man mår såå mycket bättre utav det.

Känner mig mycket gladare nu, inte ledsen och tänker inte på det dåliga så har en jätte stor lettnad nu vilket är så skönt.
Ingen migrän idag, topper bra hihi!
Ska prata med min terapeft om övergreppet så att ja inte blir rädd och vill stänga in mig igen.
Det ska nog gå super bra tror ja, är väldigt försiktig nu!!

Hmm va mer, jo igår när ja kom hem så hade ja fått massor av paket.
Va uppe och hämta dom och ja det va som  en julafton för mig.
Hade fått massa fina saker, bland annat en ny rosa hårfön.
Testa den nyss och den va super bra!
Ska även inviga mina nya koppar från Jotex tänkte ja.
Hihi det luktar kokos i hela lägenheten nu, har kokos doft på allt haha.
Miss Shabby COCO´s typ haha!
Något som är vanligt med mig är: rosa, rosetter, rosor, kokos, ananas, vitlök, katter!
Det är något som ALLTID finns hos mig typ hehehe!
Ja vet, en knasig tjej men hihi ja trivs bra med mig själv så :D



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!