Sömnlös i Göteborg!

Ja då var det en till natt som man legat sömnlös, inge vidare roligt precis!
Men min bror kom hem till mig på natten så ja slapp vara ensam iallafall.
Är inte så kul att vara ensam just nu så det är skönt att jag har så många underbara människor runt omkring mig som ja kan prata med och som stöttar mig.
Verkligen livrädd för att gå utanför dörren men idag måste jag det för jag ska göra lite ärenden som är viktiga.
Blir nog ingen träning denna veckan heller men får försöka dansa och gå långpromenader...
Ska iallafall fortsätta greja här hemma, sortera gamla papper och saker som jag ej ska spara på så man blir av med skiten.

Usch, är så trött och har sån migrän....
Vill inte alls vara vaken nu, får se om jag lyckas somna någon gång!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!