"walk-in-closet" :)

Jag håller ju på att hitta bra ideer för en fin garderob och så har jag letat runt lite på bland annat Mio och Ikea!
Och när jag va inne på Ikea så hitta jag en smart sak som dom har, nämligen planera din garderob.
Du får alltså sätta ihop en garderob på nätet och så visar dom va du behöver köpa samt va allt kostar tillsammans.
Väldigt smart grej!
Så när du bestämt hur du vill att din garderob ska se ut tar du bara handlar listan du får och åker till Ikea för att handla det du behöver.
Sen är det bara att sätta igång och skruva ihop hihi :)

 


Bilder från: Ikea.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!