Är sjuk! :(

Hejsan allesammans, har blivit sjuk så kommer inte skriva så mycket tills ja är bättre!
Va inne på akuten igår för ja har en smärta i hela min kropp.
Vet ej va det är för fel men har svårt att röra mig så ligger väldigt stille, fick låna min brors bärbara dator så ja kunde skriva lite.
Försvinner inte smärtan så kommer ja få åka till sjukhuset igen, får hoppas att det inte varar länge så man kan fortsätta med sitt liv..

Kramen på er alla så länge

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!