Frossa i bikinis! :)

Hejsan hoppsan allesammans!
Jag antar att många är ute i detta fina vädret och det är bra, man ska vara ute så mycket man kan nu.
Själv har jag haft mycket migrän den senaste tiden men försöker njuta utav vädret så mycket jag kan.
Får väll se om man kan åka och bada lite i veckan det hade vatt skönt nu!

Och nu då till badandet: MAN MÅSTE JU FROSSA I BIKINIS! hihi


Sötaste bikini trosan någonsin från Asos.com!


Istället för prickar så är det små söta hjärtan! :D
Från Elite Ladies.se! :)

Lite härliga rosetter från Elite Ladies! :)


Lite roligare att bada när man ser snygg ut på stranden kanske? hihi


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!