Kärlek!?

Vet inte vad jag ska säga faktist...
Kan inte sova, tittat på film och man ser bara den där dröm bilden av kärlek i alla filmer!
Man ser det runt omkring sig, hos vänner och familj..
Jag tror inte längre på att det finns någon där ute för oss alla...i mitt fall så har Cupid inte någon kärleks pil att skjuta!
Varför intalar vi oss själva att han/hon finns säkert där ute någonstans och låter oss bli sårade om och om igen?
"Jag älskar dej" sägs för ofta och med för lite mening i själva orden.

Varför ska man spendera sitt liv genom att leta och längta efter något som i stor sannolik inte finns?...
Du kanske får ett sms där du blir dumpad eller så kanske helt plötsligt börjar människan undvika dig och lämnar dig utan att säga något.
Personen du trodde älska dej kanske ligger med din bästa kompis eller granne och om förhållandet skulle gå så långt så du kommer till altaret, kanske du ändå blir lämnad där...
"Jag älskar dej" är inte längre en garanti för ett lyckligt slut!

Grattis till alla som funnit det ni letat och längtat efter.... :)





Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!