Rosetter :D

Jag älskar ju rosetter till allt.
Örhängen klämmor klänningar med rosetter osv hehe!
Va inne på Lisa´s blogg och hon gör egna rosett smycken som är verkligen super fina.
Skickade ett mail till henne för och kolla om hon fortfarande säljer sina smycken så får hoppas på det bästa ;)

När jag såg alla hennes fina saker så ville ja med testa att göra en klämma till håret.
Så här blev den:


Inte lika fint som Lisa´s men det blev en rosett iallafall hehe!
Ska nog börja pyssla lite igen va så längesen, är ju super kul att göra egna saker som ingen annan har :D

Ni måste in och kolla på Lisa´s rosett smycken för hon är super duktig! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!