Solen lyser :)

I morse va jag ute på en promenad och precis när ja va i närheten av mig igen så börja det regna hehe så jag hade tur.
Men nu lyser solen så man kanske ska passa på att ut och handla, måste handla mat till Freddie och mej och lite annat :)
Lite migrän idag, inte så roligt men det får gå.
Kolla på den nya Narnia filmen precis och jag tyckte den va bra :)
Spännande att se eftersom ja läst boken.
Tyckte faktist filmen va roligare än boken men det är väll för jag har väldigt svårt för att leva mig in i böcker hehe.

Ja nä om man kanske skulle göra lite nytta, har lagat mat så får diska upp efter mig nu..
Men skriver lite senare :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!