Super trött men här ska joggas!

Hejsan hoppsan allesammans, jätte trött idag och har sån träningsvärk.
Men det är bara bra för då vet jag att träningen tog igår, snacka om att man är otränad haha!
Jaja, Emilia (min tränare) kommer hjälpa mej med det.
Jag måste säga att hon är en väldigt bra tränare och Sats har allt, det är fräscht där, mycket man kan göra, stor plats och så självklart väldigt trevlig personal!
Så massor av ++++++++++++ till SATS och Emilia hihi!
Ska snart ut och försöka jogga lite tänkte jag så man kan få bättre koll på andningen (har en tendens av att hålla andan när jag tränar haha) för det e ju viktigt att kunna andas bra när man tränar hihi!

Inte sovit så bra i natt för jag har migrän men det får funka, ut och jogga med solbriller så ska det nog gå haha!

Fint väder idag med hihi! :D


Vad tycker ni? :)
Postat av: MelIN

ja det är duktigt att du tränar pallar dock inte sj :P , men men ^^

2008-08-09 @ 05:05:16

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!