Trött på att vara sjuk! :(

Ja va ska man säga, midsommar startade bra och med en trevlig middag sen blev jag dålig och fick feber så ja fick lägga mig i mammas säng och sov ett par timmar.
Har väldigt ont nu och det är inge kul.
Smärta i hela kroppen, käns som någon vrider hela mig som tusen nålar.
Jag är sjuk hela tiden och det är verkligen något jag är så himla trött på.
Hur roligt är det att gå runt med migrän dag in och dag ut?!..
Och så självklart räcker inte migränen utan man ska ju få massa annat skit också.
Har aldrig vatt så rädd i hela mitt liv som jag va i lördags när jag åkte in på akuten.
Men det roliga va ju att jag fick åka där ifrån för jag skulle få sitta där i många många timmar för att få hjälp för dom ansåg att ja ej va sjuk.
Är man inte sjuk om det gör ont överallt och du knappt kan röra dej och verkligen inte kan sitta upp eller stå i flera timmar?
Så mamma fick ta hem mig till henne och där sov jag bort flera dagar denna veckan.
Ni ska bara veta vilken pina det är att ha kläder på sig, bara ta på sig en bh tex GÖÖÖR ONT!
Ja vet ej, blir less på den svenska vården...
Man måste va döende för att dom ska reagera!

Ja ni kanske tycker att jag gnäller, gör väll det men just nu mår jag inge vidare.
Sen så ringde en kompis och sa att hon va så glad att ja hade funnit kärleken i mitt liv och jag bara bröt ihop.
Jag har försökt att inte tänka på hur krossad mitt hjärta är utan försökt göra annat hela tiden för att ej bry mig.
Hon visste ju inte att det va slut så det är ju inte hennes fel men det fick mig att tänka på massor som va självklart för mig när jag hade han.
Hehe som hur underbart det va att sova när han sov med mig och att han stod ut med mitt snarkande hehe.
Han va så underbar mot Stella och Freddie, det va en självklarhet för han att dom va en del av familjen...
Det käns väldigt ensamt..
När jag fick det smset.... kändes som han slet ut mitt hjärta.
Jag ramla ihop, ja grät i många många dagar och har inte gjort det på länge förns nu..
På ett sätt så vill jag fortsätta leta efter den där dröm prinsen där ute någonstans men sen så kommer det hur jäkla ont det gör när man får sitt hjärta krossat.
Ska man verkligen fortsätta utsätta sig för att bli sårad mer?..

Hehe tror det vatt lite för mycket idag.
Men jag hoppas ni alla har haft en helt underbar midsommar :)

Sweet dreams and don't let the bed bugs bite! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!