Min helg! :)

Haft en fullspäckad helg och vädret har ju varit såå underbart så man har fått lite färg när man har varit ute!
I fredags var jag först ute på en långpromenad med mamma, hehe vi fick klättra i skogen för det va bara upp och typ 90 graders vinkel hehe.
Men när vi väl kom upp till toppen fick vi se en jätte fin utsikt och det va så fint där uppe så vi satte oss ner en stund och njöt av solen och den fina utsikten :)

Lite bilder från utsikten:
image44
Den fina utsikten, helt underbart!
image45
Vägen ner va lättare än vägen upp hehe!
image46
Fin blå himmel mellan träden hihi!
image47
Åt det hållet kom vi haha, va ett jäkla jobb!
image48
Utsikten, avslutnings bild innan vi gick ner hihi!

Efter att vi hade promenerat så gick vi hem till mej och duscha.
Sen tog vi en filt och Freddie i koppel och gick ut på gräsmattan med han en stund.
Han tyckte det va jätte mysigt att va ute så ja ska fortsätta med det.

Bild på Freddie:
image49


Sen åkte jag med mamma hem till henne en sväng, sen vidare till pappa.

Sov hos han från fredag till lördag för ja skulle hjälpa han måla ett IFK emblem i min lillebrors rum.
Så på lördagen stog jag och måla i 5 timmar, va heeelt slut efter det men det blev jätte snyggt samt att ja fick en trevlig midda efter med pappa och hans kompis nicke!
Vi grillade och satt på gården och sola det va helt underbart väder ute så ja fick lite färg.

Bild på emblemet när det va klart:
image50
Det blidde bra, fast än ja skaka så mycket som jag gjorde (mensvärk och migrän)!
Två missar med gul färg men det målar pappa över sen!

Sen åkte jag hem till mamma och sov hos henne till söndagen.
Vi gick en långpromenad i det fina vädret hem till mej för att mata katterna och hämta lite tvätt.
Påvägen hem till mamma igen så gick vi förbi en häst hage men det fans inga hästar där just nu utan vi hitta får hihi!
Jätte söta va dom!
Jag avslutade dagen och helgen med en trevlig grillstund tillsammans med mamma och hennes man Jafar! :) 


Vad tycker ni? :)
Postat av: Linda

Oj vilka härliga skogsbilder!
var e utsikten ifrån?

2008-05-12 @ 13:38:38
Postat av: gabbi

va fin blogg du har =)

2008-05-12 @ 13:41:17
URL: http://gabbifreak.blogg.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!