Sommar och sol! :)

Ja nu är det ju snart dags för att börja bada och ligga på stranden hela dagarna och då är det ju viktigt med snygga badkläder!
För mig räcker det ine med en eller två bikinis/baddräkter utan man måste ju ha många att variera med hihi!
Så nu har jag vatt i farten och köpt mig en baddräkt, det va ju längesen man använde en sån hehehe!
Men iof det e ingen vanlig baddräkt!?


image38

Så se nu till att shoppa massa härliga badkläder!
Fins ju så mycket fina färger och mönster! hihi

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!