Träna Sola och Träna lite till och sen sola hihi!

Sådär jag har haft en helt underbar dag idag :)
Åkte till Sats gym och träffade en av tränarna där för att börja träna och jag blev super nöjd med det gymmet.
Dom har verkligen allt där och det är väldigt fräscht också!
Köpte mig ett gymkort så här ska det gymmas hihi.
Ska träffa en tränare i morgon för att lägga upp ett kostprogram samt tränings program så att jag tränar rätt och kan komma iform igen! :)




SUPER NÖJD!


Sen efter det så åkte jag ut till havet tillsammans med min mamma och sola.
Helt underbart va det och värmen, jag älskar sommaren!
Nu har jag blivit brun och fin hihi!
Ska åka ut till havet på lördag med tänkte jag.


Jag - Havet - Små fågel bebisar! hihi


I morgon är det fullt upp, ska träffa pappa för att luncha med han sen ska jag göra lite ärenden och sen träffa tränaren på sats och så blir det lite träning på kvällen.
På fredag fullt upp igen haha, då ska jag ut på lunch med farfar (lovat han det hihi) och ta en cider på någon uteservering.
Är så fint väder nu så man måste passa på :)
Måste se om ja kan hinna köpa nya träningskläder i morgon också.
Haha som sagt fullt upp, lika bra så man inte tänker på en viss person.
Jobbigt jobbigt men nyttigt att sätta igång med träning och så!

Ja det va väll allt för stunden hehe :)


UT OCH SOLA MED ER! hihi




Vad tycker ni? :)
Postat av: hund kyrko gården sysster greta :D

hej emelie fint du pillat med bloggen :)





ÄLSKAR DIG MIN KÄRE SYSTER // Emil Brushan

2008-06-08 @ 01:26:05

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!