Avslutar dagen med...

..ett varmt bad, lite varm soppa, en bra film och så pluggande inför skolan!
Men känner inte för något för ja är grymt trött fortfarande.
Sover så dåligt så ja blir bara deppig om dagarna och tappar matlusten och allt.
Inge vidare roligt alls men men, får väll hoppas att ja blir piggare snart.
Har köpt ett par nya skor idag med men får ta kort på dom i morgon...
Hehe Björn, Linas hund hade tuggat sönder min ena sko när ja va hos henne så de va att köpa ett par nya hehe.
Inge kul men han är allt för söt ändå hehe!

Blää ingen lust med nått...aja sov så gott med er sen...
Hoppas ni kan sova bättre än va ja kan :(

Vad tycker ni? :)
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg snygging! (:

2008-11-02 @ 21:37:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!