Bio och fika med Petra :)

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för ska på bio med Petra.
Vi ska se Twilight, har hört bara bra saker om den filmen så tänkte att de kan va värt ett bio besök på den.
Inte läst boken men dom som läst boken tycker att den va super bra så vi får väll hoppas att den faller mig i smaken :)
Är ju lite av en vampyr film och sånt gillar ja plus att de är kärlek i den, toppen kombo hehe!


Ooh varför inte en sån där het vampyr i sängkammaren haha!!? :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Rawr Don't bite me! Ska nog försöka ta mig upp till bion och kolla på den filmen, verkade faktiskt helt okej utifrån trailern iallafall...du får ge lite feedback sen.



Kram

2008-11-28 @ 16:03:27

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!