Blåst upp luftmadrassen..

Haha, den här luftmadrassen har en inbygd pump och det låter förjäkla roligt när man sätter igång den men den är för himla bra att sova på.
En 1,20 säng som är tjock och go så man ligger toppen skönt.
Inte som dom där hämska luftmadrasserna man hade på lägren när man va lite haha.
Sånna här borde man haft då, sicken jäkla lyx! :D

Apropå luftmadrasser, fan va folk har för mycket luft i skallen ibland.
Man kan ju undra när ventilen ska släppa där....!?
Är en aning frustrerad på folk just nu ska jag säga dej, behöver ju bra människor runt omkring mig som INTE tröttar ut mej.
Orkar verkligen inte med massa fjanterier just nu, behöver stöd och vänlighet och någon ja kan lita på till 200%!
Inte så mö luft helt enkelt..rätt svårt i dagens läge hehe!

Som Homer tex, han har nog lite för mö luft hihi...
Ja säger då de, idag vet man inte vart man har sina vänner.
Även om ni har få vänner men bra vänner så håll hårt i dom.
Det behövs ej många om dom är bra :)
Jag har två vänner som ja kan lita på till 200% och dom är riktiga pärlor :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!