D to the R to the E to the SSE to the perfekt S eller något...

Dresses, ja den senaste tiden har ja blivit märkligt besatt av klänningar och nu så är det bara klänningar som gäller!
Var jag än tittar så kollar jag om dom har fina klänningar och fantiserar mig bort bland alla godisbitarna där ja springer med dom fina klänningarna på helt fabulous parties och minglar för fullt.
Hittat ännu flera klänningar som ja vill ha...
Som sagt ute efter en nyårs klänning som är till duga just nu.
Jag måste ju se totaly fab i den så det ska vara något speciellt!


Först ut är två klänningar som jag hitta hos Halens.se, en lång klänning hade verkligen stått ut bland mängden för nu ska alla gå väldigt kort kort!
Volanger har ju blivit så poppis också så varför inte men dom flästa har ju dom så kanske inte passar för nyår...

Dom här två har jag hittat på asos.com och är kanske lite mer cocktail nyår men iof tar du på dig några snygga klackar som står ut från mängden har du den ultimata lucken för ett nyårs firande till dess like.
Ja, jag får helt enkelt kolla efter skor med :D haha

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!