En liten mindre header :) va tycks!??

Nu har jag gjort en mindre header, ser lite bättre ut när den inte är så stor.
Får väll se hur länge den ska va såhär haha.
Jag är velig har jag märkt men de är roande att lära sig photoshop och sådant och de är bra att kunna till mycket :)

Just nu sitter jag och tittar på hemsökt hus på tv4+ med min mamma.
Hehe tycker sådant är spännande, väldigt läskigt men roligt att se.
Jag tror på spöken, det är lite svårt att inte göra de när man har vatt med om mängder av kosntiga saker som man inte kan förklara.


En känd bild på ett spöke, väldigt spännande :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!