Godkväller om man nu kan kalla de så :D

Idag har jag vatt hos mamma och ätit middag, umgåts med brorsan och så åkte vi och hälsa på farfar.
Det har vatt en lugn och tervlig dag iallafall och så har ja lagt mycket tid på min bror med så han är glad:)
Har kollar på lite ghost whisperer ikväll och snacka med en kompis i E-tuna, ska väll förmodligen hälsa på han snart så det ska bli kul.
Inte sett människan på typ 2 år hehe så ja de va ju ett tag sen.
Hmm har inte så mycket att skriva i dag märker jag.
Men men ska se film nu så får skriva något vettigt i morgon istället haha!
Natti folket :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!