Godmorgon!? :/

Hmm, ska väll inte kalla det godmorgon precis eftersom att jag bara lyckats sova i två timmar.
Får försöka komma på något annat sätt att sova på för detta går ju inte.
Försöka räkna får eller något hehe!?
Måste försöka se de komiska i allt nu så att ja inte blir helt förstörd av mardrömmarna, har ni någon gång drömt att någon som står er väldigt nära dör!?.. de har jag många gånger om nu gjort!!
Idag ska jag iallafall till min terapeft och de är väll tur de, får försöka prata mer om sånt ja håller inne som övergreppet och annat som hänt mig i livet annars kommer ja aldrig kunna gå vidare.
Har världens bästa terapeft och hon får ur så mycket ur mig utan att ja ska behöva tvinga fram saker.
Tror de är nyttigt för alla människor att ha en utomstående person att prata med, det gör gott!

Just nu är Stella i farten och håller på med de ena och det andra här i lägenheten vilket gör mig helt skogstokig.
Hon har bland annat bitit sönder en pocketbok, gnagt på en av mina köksstolar och bitid sönder en kartong som ja har alla julsaker i!
Den tösen gör mig galen ibland haha, de är inte en vanlig katt men hon är söt ändå.
Alla har vi väll våra stunder inklusive Stella :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!