Gör egna julkort på extrafilm.se :D

Nu har jag fått hem dom nya julkorten som jag gjorde på extrafilm.se, dom blev jätte fina.
Ska skicka dom till familj och vänner, skickar alltid julkort och de är roligt när man kan göra dom lite mer personliga :)
Förra året köpte jag saker och pysslade ihop fina julkort men i år så har jag beställt typ fotto julkort.
Extrafilm har jag beställt hos mycket för dom är billiga och bra, har man digetala fotton är det bara att ladda upp dom på nätet så får du de hem skickat som fotton.
Och dom har nu massor av olika varianter på julkort så man kan skräddarsy sina egna personliga julkort med bilder på barnen eller dig själv kanske.

Så här ser mina ut:

Enkla kort med en tomte på och man fick även kuver till också :) kostade ca 8 kr styck i denna storleken :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!