Julklapps tips för nätshopping! (ingen julstress ute) :D

Det här med julklappar är en svår sak tycker jag, men detta året koer jag nog lyckas rätt bra.
Började nämligen köpa julklappar tidigt istället för att stressa.
Sen så har ja lite tips då för alla som hatar julstressen ute och har en dator.
Nu för tiden finns ju allt på ntet så varför inte slå dig ner med en kopp varm choklad och beställa hem alla julklappar!? :D

Man:
Något som dom flesta män och killar behöver mycket av är underkläder och sådant, fattar inte va dom gör med sina underkläder men dom förbrukar dom som snus!
Varför inte då köpa lite snygga underkläder i julklapp?
Som ett par ED HARDY boxer, detta paret finns att köpa hos nelly.se och kostar 299kr


Eller kanske en julklapp för alla dom härliga männen som sitter framför datorn hela tiden hehe, då har vi denna USB humping dog så kanske alla fruar får lite mer tid med mannen hehe.
Medans hunden tar över datorn och ger den kärlek så har mannen tid för annat lekande ;)
USB humping dog hittar du hos coolstyff.se och den går loss på 89kr!



Kvinna:
Vi kvinnor kan va kräsna med julklappar och önskar oss massa julklappar som oftast blir svårt att hitta.
Då har jag ett toppen förslag till alla som som hatar att leta julklappar.
Gå in på PresentkortTorget.se och köp lite presentkort på olika kläd/smink butiker så kan jag låva dig att hon blir nöjd hehe!
Då kan hon bestämma va on vill köpa själv plus att du ger inte bara ett kuvert med pengar i utan får köpa en fin gåva.
Med alla presentkort kan du nämligen skicka med en fin hälsning som du skriver i på sidan! :D



Flicka:
Alla flickor vill ju vara en prinsessa så varför inte skämma bort henne och göra henne till en liten prinsessa!?
Varför inte köpa lite prinsess saker så att on kan klä ut sig :)
buttericks.se har dom även en webshop och där kan du bland annat hitta söta tiarer och prinsesskronor för en billig peng.
Denna söta lilla tiaran kosta bara 35kr!


Annars har vi ju även Bratz dockorna som många flickor gillar nu för tiden.
Hos lekmera.se kan du bland annat hitta Barbies och Bratz dockor.
Som den här Bratz dockan, kostar 329kr och du får även med lite söta möbler :)


Pojke:
Pojkar tycker jag personligen är svårt att köpa till för dom blir bara yngre och yngre tills dom upptäcker att en dator finns hehe.
Va du kan göra är iof att köpa ett PC-spel som är roligt och som passar pojkens ålder och som han även kan lära sig något nyttigt av fast han inte vet om det hehe.
Varför inte detta Batman i Lego format spelet som kostar 275kr och är för åldern 7+, finns hos bland annat bokus.com.


Och för dom lite äldre och tuffare grabbarna så kan du ju alltid köpa en XBOX360.
En aning dyrare julklapp men är det fler pojkar i familjen så kan det ju vara en julklapp till dom alla :)
Ett tips, se till att alla har var sin spelkontroll hehe!
siba säljer dom ett paket för 2390kr där du får två stycken spel till, Kung Fu Panda och LGEO Indiana Jones spelen.


Lite hjälp kanske!? hehe


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!