Julklappstips - No romeo!

Innan jag går ut så vill ja bara tipsa er om en söt present att ge nämligen trosor i form utav en cupcake eller klubba hehe.
Så gullit och dom kostar inte mycket, hitta dom hos Nelly.se.



"klubban" kostar 59kr och den lilla "cupcaken" kostar 149 kr :)
Smart julklapp till tjejen om man inte har någon fantasi hehe!
Jag vill ha dom iallafall :D



Vad tycker ni? :)
Postat av: Dress Like a Princess

åh så sött :)

2008-11-18 @ 09:58:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!