Kallt och blött ute...

Inte så roligt väder idag och snön är borta med, ska iallafall ut på promenad snart med min bror.
Är förbannat seg idag men har sovit en del i natt så känns skönt.
Igår va jag hos läkaren och han sa att de låg rätt mina värden så nu slipper ja äta massa rött kött igen hehe.
Behövde äta de för att på mer järn men ja trivs bäst med kyckling och fisk hehe.
Får bli mer broccoli och spinat bara för de innerhåller mycket järn.

Och sen så måste ja tipsa om nellys julshopp, väldigt smart om man inte har någonfantasi till julklappar!
Glöm nu inte mina auktioner på tradera, dom slutar klockan 12 i morgon :) oanvända skor i storlek 36 blandannat! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!