Mardrömmar...

Självklart lyckades ja få mardrömar, de va för bra för att va sant.
Jag somnade jätte fort och va verkligen trött men så vaknar man en timme efter och är helt uppspelt.
Har en jäkla migrän nu och mår illa...
Kolla runt lite på nätet för ja drömde om en konstig varelse och ja vet att ja hade sett de någon stans men kunde ej komma på var ifrån.
Men ja lyckades hitta de under ordet mardrömmar på google hehe.
Och här har ni monstret som va med i min dröm:


Den här äckliga saken är från filmen Pans laburint, en helt sjuk film som va fruktansvärt sorgsen.
Va ett bra tag sen den släpptes så är rätt lustigt att just detta jävelskapet skulle vara med i drömmar också.
Han åt upp min familj, ja nu kanske ni tycker det är skit kul och skrattar igäl er hehe de lär väll ja göra sen också men det va äckligt att drömma de!!!!
Hatar att drömma sådana hämska drömmar där nära och kära dör, man känner sig så ensam när man vaknar och det är en fruktansvärd känsla :(
Nu sitter jag och tittar på The santa clause 3 så att ja ska få en trygg känsla tillbaka :)
Vem kan inte göra det bättre än tomten han själv hihi ;)

En väldigt söt film med massa juligt i :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!