Mindre rolig kväll..

Skulle haft en trevlig middag ikväll..men blev inge.
Lite tråkigt för ja hade dukat så fint och gjort mat och sånt men men...
Hoppas ni haft en roligare kväll iallafall!
Har städat undan allt nu och tvättat av sminket och satt på mig pyjamasen istället, ska lägga mig och sova.



Funderat lite dom senaste timmarna..det här med dejting och kärleken osv, är nog inte ämnat för mig..
Hehe går lika illa varända gång typ för eller senare så hehe, nu har ja iallafall försökt :)
Verkligen sån otur i de mesta faktist, att ja inte lärt mig de än hehe utan är lika envis ändå och ger mig ut där om och om igen...
Har iallafall något att roa andra med kanske!? ;)

Sov så gott allesammans, hoppas ni haft en mysig första advent!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det uttrycket är nog inte sant...här har man själv väntat i över 5 år på kärleken. Men så länge jag lever hoppas jag. Hade jag blitt bjuden på middag hade jag kommit.



Kram kram

2008-12-01 @ 16:09:21

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!