Nätagrigatet har förmodligen gått sönder, va fan ska mer hända!?...

Okej, när ja kom hem möts ja av två gosiga katter och allt går bra förns ja märker att de är något seriöst fel med min ena dator (tur man har den bärbara nu).
Jag får nämligen inte igång den stationära, näragrigatet eller moderkortet som gått rent åt helvete så nu ska ja va tvunget fixa det med.
Blir riktigt less!

Orkar inte änns titta på skiten nu, ska fixa det i morgon.
Det behövs dammsugas och har man tur kan de va en sådan enkel sak men ja brukar ej ha tur så de är ju bara att glömma den tanken.
Sen så pluggandet gick ju rent åt helvete de med så de va bara att lägga ner de.
Jag är verkligen arg och less på allt just nu.
Ska ut och shoppa och luncha med mamma i morgon, vi ska prata om allt som hänt så ja får ur mig mina agritioner.
Sen så ska jag ta nya blodprover på onsdag med så att ja kan få rätt mängd av mina medeciner.
Och nu längtar ja verkligen till torsdag då ja ska till min terapeft för de behövs just nu.
Fråga henne om hon har fler tider, en gång i veckan räcker ej nu.
Haha känns som om ja sitter i en liten bubbla och skriker allt va ja orkar men inte en jävel hör mig!
Har ni någon gång känt så!?
De driver mig till vansinne, nä shopping behövs!!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Clara Sjögren ♥

Hej ♥

Kan vi prenumera på varandra på bloggkoll? :D



Puss

2008-11-17 @ 23:16:04
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Clara Sjögren ♥

Oh vad bra ♥ Har lagt till dig nu :D Har du lagt till mig?

2008-11-17 @ 23:20:59
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!