Nätshopping, dom bästa sidorna!

Här har ni dom bästa sidorna att nätshoppa på enligt mig då hehe!
Älskar nätshopping, det ända dåliga med de är att man kan ju inte prova tex kläderna eller skorna...
Så här års så kan det ju va bra att veta många sidor om man vill slippa julstressen bland allt folk.
www.hittabutik.se kan du hitta det mesta i webshoppings väg till alla.
Kläder, smink, teknik, pyssel, inredning ja allt i stort sätt om ni nu inte skulle hitta några bra julklappar på dom här sidorna då hehe! :)  

Vad tycker ni? :)
Postat av: emma

tack för tipsen :D Dock har jag aldrig vågat handla kläder och skor på nätet. Är det något man bör prova?

2008-11-06 @ 21:16:37
URL: http://emmamathilda.webblogg.se/
Postat av: Fia&emelie

tack för detta =)

2008-11-06 @ 21:17:09
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Får prova det någon gång :D

2008-11-06 @ 21:25:35
URL: http://emmamathilda.webblogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!