Pyssel och knåp!

Har pysslat lite nu och ja fick ideen av att sätta dit en rosett på min mössa utav en tidning.
Har ju blivit så populärt med att göra lite saker själv istället för att köpa allt färdigt så nu har min svarta mössa fått en söt lila liten siden rosett :)


Hehe sådär blev de, har massa olika siden band så tänkte ja skulle byta band lite då och då så man får olika färger.
Blir som en extra tusch i det hela hihi, bra med en stickad mössa för då kan man byta band utan att behöva sy fast dom :)

Sen så har jag även tatt kort på mina nya skor med, blev ett par enkla varmfodrade skor nu när det är så kallt ute.
Får vi hoppas att dom här håller ute vattnet för det gjorde inte ett par skor som jag hade förra året.

Fint till leggings och lite snygga benvärmare!

Hehe passa på att ta kort på Stella och Freddie med..
Dom ligger så gott här i sängen och sover, råka väcka dom med kamran men va bara så tvungen hehe.


Mina små änglar! :)
Bara dom kan få mig att bli glader en deppig dag.
Utan dom skulle det inte va en fin dag :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!