Söndagens Bio :)

Va på bio i söndags och de va verkligen toppen kul.
Vi hade tänk att se Låt den rätta komma in, en svensk film som tydligen inte skulle vara så bra.
Min väninna Freja varna mig från att gå på den för hon sa att den va kass.
Jag har nämligen läst boken och den va ju bra men de är inte alltid dom kan göra filmer som boken.
Iallafall så valde vi en annan film och det blev filmen Step Brothers, en komedi som handlar om två män som blir bröder för att deras föräldrar gifter sig och de är inte vilka bröder som helst utan båda är typ 40 år och bor fortfarande hemma hehe.
Hela filmen är roligt rakt igenom och ja har inte skrattat så mycket på länge till en film så den får 5 av 5 möjliga hjärtan ♥! :D
En film som jag skarpt rekomenderar för den va verkligen toppen rolig.
Så har ni en tråkig söndag så måste ni se den :) sen att gå på bio gör du en söndag alltid mer speciell hehe.



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!