Sovit så gott!

Guuh va skönt, ja har sovit som en stock i natt och vakna för inte så längesen.
Spydde och mådde inge vidare igår kväll men fick iallafall sova.
Hade stängt av mobilen och allt i sömnen så vakna inte av något.
Hehe och mina gummiband hade flugit ur munnen också hihi, fattar inte hur jag lyckas..
Nu gör ja lite varma mackor och ska sätta mig och plugga.
Tänkte ta en lång promenad senare, måste bli klar med pluggandet och samt städning här hemma med.
Ska skicka iväg mitt läkarintyg också och göra lite små saker som måste bli gjort idag.
Ska ta kort på dom nya skorna sen med, det får ja inte glömma :)

Tittar på den nya Tinkerbell filmen, den är ju så söt.
Handlar om hur Tinkerbell kom till och så :)
Den måste ni se om ni nu gillar barnfilmer då, personligen så älskar jag disney så hehe det passar mig fint! :D


Hon är ju så söt! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!