Tittar på Idol men ja vet inte...

Ja visst Kevin och Alice är bra men hmm de där har gått till överstyr så det smäller om de.
Nä ja är glader att ja inte har någe tv hemma asså för de finns verkligen så mö skit på tv nu för tiden.
Känns så ondöigt med tv när man har datorn att se film och serier på.
Nä Idol är inge för mig, vissa personer har ju inte äns där att göra så fattar ej poängen med programmet.

Aja, ikväll har vi haft lite myspys och ätit glass.
Är fortfarande kvar hos mamma och kommer sova här i natt.
Inge lust att vara själv idag alls.
Hade sånna mardrömmar i natt så när ja vakna hade jag en sådan kall känsla av ensamhet så de va inge vidare.
Bestämde för att åka hem till mamma när ja vakna med en gång för ja hade inge lust att vara själv.




 

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!