Twilight - Jäklar va bra filmen var...

OOHh ja blev helt kär verkligen..
Den va skit bra den filmen och en sån fin kärlek ja ni måste se den för annars går ni verkligen miste om något.
Först började jag och petra på en restaurang fär vi åt lite och tog ett glas vin.
Sen efter de gav vi oss ut i regnet igen och börja åka till bion.
Va jätte mycket folk på bion och hela sallongen va proppad så filmen måste ju va värt att se då :D
Iallafall så köpte vi lite godis och skyndade oss in i sallongen så att vi inte skulle missa filmen (va sån lång kö till kassan så vi blev lite sena) men de va fortfarande reklam som tur va.
Så ja vill ge filmen 5 hjärtan utav 5 möjliga ♥ för den va såå fin och verkligen en så jäkla bra vampyrfilm! :D


Såhär såg ja ut igår :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Rawr Bet han någon då...hehe. Får ta kolla på den filmen nån gång då...bara det inte är någon som gillar att bitas man ser den med, då kan man råka illa ut. Bet du någon på biografen då? ;)



Kram

2008-11-29 @ 14:16:12

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!