Det är nu jag ska skina som solen..

..det är nu ja ska stråla och verkligen älska livet och allt det underbara runt omkring mig....
Men varför känns det då så tomt!?
Det gör mig så arg och ledsen, de här borde vara the time of my life eller hur..?
Jag är 20 år och har verkligen många fina år framför mig (förhoppningsvis) men det känns som allt går i en ända stor cirkel av negativa saker och hur ska man komma ur en sådan sitvation när verkligen allt känns så falskt..
Får fundera ut en lösning på det här tills i morgon....

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!