Det här ska vara en glad dag för mig...

..så varför ska folk förstöra det!?
Nää, ja har ju fått världens underbaraste nyhet så ja ska va glader hihi.
Guuh det käns helt underbart verkligen att veta va som är fel.
Ni anar inte hur glader jag är över det, är så trist att må skit och inte veta va som är fel och så kan det lösas enkelt nu med ett piller om dagen.
Helt sjukt egentligen, tänk va folk måste mått dåligt innan dom kom fram till det här med medeciner osv.
Vi dog ju så mycket tidigare och se va medecinen har gjort idag.
Okej det finns mycket kvar som vi inte har något botemedel för MEN vi arbetar ju på det och vi kommer längre och längre fram.
Forskning är verkligen något bra så det är något man borde sponsra oftare.
Ja som bröstcanser nu då, här har vi alla en chans att göra något.
Även om att köpa ett rosa litet tygband inte är mycket så blir det mycket när många gör det.
Så man får verkligen inte tänka nä ja behöver ej köpa för det är redan så många som gör det, då missar vi flera miljoner kr på de.
Och sen har vi all HIV osv som behöver forskning för att kunna bota sånt..
Alla barn som dör av dessa hämska sjukdommar, nä usch!
Ska börja hjälpa till mer!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!