Godmorgon...

Inte sovit bra i natt igen, så himla jobbigt för man förlorar så mycket av dagen.
Ska till läkaren nästa vecka så dår får ja nya sömntabletter och de kan behövas just nu.
Freddie har vatt uppe hela morgonen och sprungit runt som en vilding haha.
Det är kul att se så han inte sover hela tiden men han har fått nojja på hallgolvet och tror han ser massa som kryper där.
Hehe ser roligt ut när han hoppar runt och jagar något som inte finns, fattar inte vad de är han ser men något är det ju.
Stella har blivit helt intresserad av spegeln, hon sitter och stirrar in i den hur länge som helst och försöker ta sig in i den vid några tillfällen.
Dom har blivit lite knasiga här haha...
Ska väll snart ta på mig här och åka hem till pappsen, va längesen ja såg han nu.
Kan va skönt att prata av mig lite med han.
Har en jäkla mensvärk så gör skit ont när ja rör på mig, de är en aning jobbigt nu ska ja säga.
Spydde igår kväll för att ja hade så ont, ja hatar mens hehe!!
Det är snart över iallafall hehe, får tänka så...

Nä skriver lite senare...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!