Godmorgon...

Ja, självklart skulle spårvagnar och sånt krångla i dag med men det va väll tur för annars hade ja helt missat att ja har min terapeft och läkare idag.
Störande eftersom att ja vill till Bilia, har så förbannat kul där och ja lär mig så mycket.

Sitter här och äter frukost i lugn och ro nu, känner mig inte stressad nu iallafall, jävla spårvagnar!
Blir fan helt tokig på vasttrafik, inget fungerar ju som det ska!!
Aja ingen ide att brusa upp sig, sånt som händer...
Nä ska göra mig en kopp te nu och se en film innan ja ska till min terapeft! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!