Rallybrudar och skola...

Jupp idag har jag vatt i skolan och läst fordon, verkligen rörigt hela lektionerna för ja fattar inte mycket haha.
Innan jag åkte till skolan va jag på Sats och prata med min nya personliga tränare och ja ska träna med han på torsdag.
Ska bli kul att komma igång :)
Sen så har vi även vatt och kollat på den nya svenska filmen Rallybrudar med klassen, kom nyss hem från det hehe!
Den filmen va klart den roligaste filmen på länge som svenskarna har gjort så den måste ni allt gå och se.
Plus att dom har även en rosa bil i filmen hihi!



Får väll skriva lite mer sen, har en deppig dag idag...
Inte känt mig så glad precis så vet ej va ja ska göra åt saken.
Får väll se, ska hem om mamma och hämta lite lakan och grejer iallafall.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!