Reklambombad! - Dagsens bästa lösning...

Hur kul är det när man går till dörren och det ligger ett helt kompani av reklam på golvet!?
Ja menar, det är så varje dag..
Tänk va allt det kostar om varända jäkel får hem det i brevlådan!
Och sen alla mysiga saker som ligger i kuvär, man vet ej om det är reklam eller någon räkning man har glömt hehe.
Guuh va ja hatar tiden 11-13 när man är hemma för då vet man att snart kommer det braka i brevlådan haha.
Fat på senaste tiden har det kommit mycket roligt också, så ja ska inte klaga men ändå :D
Och är man ej hemma så kan man ha otur med att Stella bitter sönder det så kommer man hem till en hall som är full av pappers tussar hehe, mindre roligt att behöva dra fram dammsugaren och sopborste så fort man kommer hem!

Ja tycker vi kan börja med elektronisk reklam istället...ha en elektronisk (eller va man nu ska kalla det för) brevlåda där brevbäraren kommer med en usb mojäng eller nått och stoppar in i durren och så vipps så kan man se reklamen och räkningarna på en lite skärm i lägenheten.
Tänk va smart det hade vatt så slipper man komma hem till en stor hög av papper hehe.
Mer än hälften är ju oftast bara skit ändå!
Då har vi löst det problemet för dagen! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!