Saluhallen och kungälv!

Vatt på rena rund turen nu hehe men det berodde på att ja behövde hämta mina skydds kläder från skolan.
Har ju börjat på Bilia nu så ska ju jobba i verkstaden och där är det väldigt viktigt att du är skyddad!
Iallafall så fick vi låna en bil på Bilia så vi åkte till kungälv och hämta kläderna.
Passa på att hämta lite läxer också och snacka med mina lärare.
Sen när vi kom tillbaka så åkte ja till saluhallen och handla fisk till mat ikväll.
Blir lax som ja gör i ugnen, gjorde det förra veckan och det blev ju så gott så kände för det idag också hehe.
Har precis druckit en smoothie som lunch hehe, fortfarande inte världens bästa matlust men ja får i mig lite iallafall.
Tänkte slöa en stund för ja är verkligen skit trött, kunde inte sova så bra i natt så ja känner mig inte så utvilad precis.
Tänkte dammsuga och tvätta golven sen samt diska och laga mat.
Efter det blir det en långpromenad/joggning eller så blir det träning på motionsmaskinerna.
Får se men är det så fint väder som det är nu så blir det ut sen :)
Freddie är självklart glad att ja kom hem tidigt, han ligge rhär och kurrar nu hehe!
Ja vi ska väll vila en stund ja och han här :) men skriver senare.. ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!