Solen skiner och fyllegubbarna är ute..

...men ack så skönt ändå hehe!
Precis vatt hos terapeften och så, det gick prima.
Väldigt skönt att prata av sig om allt för ibland så räcker ej bloggen till.
Haft lite svårt att skriva nu ett tag här så har inte blivit så mycket i bloggen men har verkligen vatt stopp i huvudet.
Ska se om det går bättre nu, har iallafall fått i lite roligheter idag och det känns ju skönt.
Ska snart börja med maten tänkte jag.
Ska göra en gratäng med potatis, kyckling, lite svamp och vitlök i.
Samt en grekisk sallad till :D
Hade nämligen en mini-mat grädde hemma som jag helt glömt och tänkte att ja får väll använda den innan den blir dålig.
Onödigt att slänga en massa hela tiden.
Har avocado med..hmm va ska ja gö med den!?
Får väll ha det i salladen till jobbet i morgon kanske..
Aja det löser sig nog hehe, Freddie ligger i mitt knä med så är lite svårt att skriva haha.
Han är för himla go, så fort man ska göra något så kommer han och ska gosa :)

Hihi så söt man kan va :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!