Varför luktar det såååå gott när man bakar? :D

Älskar verkligen den doften som smyger sig igenom hela lägenheten och hur kär man blir i den!
Det  är just därför jag älskar att baka, folk blir så glada och lugna av doften och sen att se dom njuta är ju bara toppen.
En paj kan verkligen föra samman vem som helst hihi!
Dom borde använda pajen som en fredsgåva när det är krig hehe, ingen kan motstå en god paj :D
La i lite kokos i pajen med så det blir plommon och kokospaj! :D
Sen ska ja ha vaniljglass till :) tar kort på det sen hihi..



 


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!