Är det så ni vill ha det!!!!

Ja, är det så att man ska behöva va i skolan fast än man spyr och skiter ner sig eller har feber och förskylningar så hela huvudet käns tungt eller som i mitt fall smärtor i kroppen, då ska ni fan i mej få se mig i skolan!
Om det är så att ni ska behöva släpa mig därifrån så ska ja va där...
Orkar inte höra mer trams nu, ja har gjort massor i skolan och ja har kömpat stenhårt och det spelar ingen roll om ja pluggar för då gnälls det om det med.
Då är man för duktig och passar ej in bland alla andra hulliganer.
Lår mej köra mitt race, ja e bara där för att lära mig så låt mej gör det då.
Det är ej mitt fel att ja blir sjuk lätt, det är ingens fel att folk kan bli sjuka.
Och visst att man kan ha lite taskigt humör efter övergreppet som hände för någon månadsen eller två, det är ju normalt men inte fan stannar ja hemma för det jag kämpar vidare.
Det roliga med det hela är att det va ja som fick jaga skolan om när ja börja för dom hörde ju ej av sig och nu har dom mage att klaga på mig för att ja råka bli sjuk.
Helt jäkla otroligt!

Så vill du ha en utbildning så får du alltså inte bli sjuk, du får inte ha tandställning eftersom att du får ej lämna skolan för att spänna den hos tandläkaren, du får absolut inte gå hos en psykolog för det tar upp timmar i skolan och du får inte åka till sjukhus under skoltiden utan det får du gö på fritiden.
Så skadar du dig får du bara göra det på fritiden.
LYCKA TILL!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!